Coffee, Me and Mourinho!

23:27



This morning, when i was enjoying my first daily dose of caffeine and browsed the newspaper, I found my "snout" and references to my Jewelry Exhibition. I would be hypocritical if I said that I was indifferent, I rejoiced; because I love my job and any recognition on it is welcome. I only didn't appeared on the cover instead of Mourinho, because I must admit that I could not ever compete with his "pout" .


Esta manhã, quando usufruía de da minha primeira dose diária de cafeína e folheava o JN, encontrei o meu "focinho" e a referencia a minha Exposição de Jóias. Seria hipócrita se dissesse que fiquei indiferente, rejubilei; porque adoro o meu trabalho e qualquer reconhecimento a ele relativo é bem vindo. Só não saí na capa em vez do Mourinho, porque reconheço que não consigo jamais competir com o seu "beicinho".

You Might Also Like

6 comentários

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images