Romantic Denim Jacket

20:42


 Look Boho: LustyCapuccino / photography: Marisa Silva
~
Look Pin Up : Ballerina Bird/ Photography: Daniela Gandra
Look Rocker: La Mimi Belle/ Photography: Daniela Gandra

Esta semana tive o gosto de colaborar mais uma vez com uma revista que é uma referência Nacional: Maria. O mote foi o tradicional casaco de ganga e limitei-me  a personalizar as abas dos bolsos. Na foto da revista combinei o casaco com um  look navy, na foto acima com um vestido colorido e botas de camurça num dos meus estilos favouritos: bohemian chic.
Convidei duas bloggers muitos especiais para mim para me ajudarem a complementar a minha rubrica, que adaptaram com mestria o seu estilo á costumização que fiz nos casacos.
A Daniela do blog BallerinaBird  usou um casaco de ganga clara costumizado com renda branca, assumiu um look inspirado nas pin ups, mas com um toque contemporâneo.
A Mariana do La Mimi Belle preferiu uma adaptação com renda preta que combinou na perfeição com o look Rocker.
 Love you Girls! 

This week I had the pleasure to collaborate once again with a magazine that is a national reference: Maria. The motto was the traditional denim jacket and I limited myself to customize the tabs of the pockets. In the photo of the magazine I combined the jacket with a navy look, in the olther pictured above with a colorful dress and suede boots, one of the my favorite styles: bohemian chic. 
I invited two very special bloggers for me, to help me complement my line, which skilfully adapted their style to the changes i made in pocket of ​​the coats. 
Daniela from the blog BallerinaBird, used a clear jeans coat that i customized with white lace, and assumed a look inspired by pin ups, but with a contemporary twist. 
Mariana from the blog Mimi La Belle chose an adaptation with black lace that matched perfectly with the Rocker look.

You Might Also Like

0 comentários

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images